Stay Calm.

Så, lördag. Min pluggdag. Har hittils skrivit klart min uppsats om mangroveskogen, ekosystem, jätteräkor och Östersjön. På tisdag ska jag göra slutprovet i naturkunskap på NTI-skolan. Sen är den kursen klar! Känns konstigt att jag liksom har läst en kurs, men skönt att det är slut. På måndag börjar jag en ny kurs som är på heltid, så det lär vara lite högre tempo där. Så i maj kommer jag ha läst totalt 250 poäng på två månader, ganska soft ändå. Det har faktiskt varit mycket mer intressant med naturkunskap på det här sättet, i skolan hade vi tyvärr inte någon bra lärare, det har inte ens kännts som samma ämne, har dessutom fått bra respons på vad jag ska ändra och förbättra. Det känns ju bra så mycket bättre att läsa en kurs när den är intressant och man blir bra behandlad.


Det är inte bara min pluggdag idag, det är faktiskt Joels födelsedag också. Så senare ska jag antagligen först hem till Jenny och Nicklas och sen hem till Joel där det ska vara lite kalas. Nu blir det mer plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0