Starships.

Den här veckan har jag varit så otroligt trött varje kväll jag kommit hem(och morgon jag gått upp iförsig).
Det känns helt sjukt att jag kommer kunna sova hur mycket jag vill imorgon, som om jag inte har gjort det på hur länge som helst. Så fort går det att gå in i rutiner. Nästa vecka ska jag jobba, men då blir det inte en massa pappersarbete utan receptionen igen. Förhopningsvis hinner jag klart med allt pappersarbete veckan efter. Blir lite väl mycket att jobba heltid(typ) och plugga samtidigt.

Imorgon ska jag ta itu med en del plugg som jag inte hunnit med i veckan. På kvällen ska jag träffa Petronella igen, hon åker igen på söndag! Buhu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0