Konstiga Människor.

Den här dagen har varit väldigt bra. Framtills det att jag fick världens migränattack(?) efter att ha varit och handlat med mamma. Jag provade min spray som neurologen tipsat om. Det är alltså seriöst två engångsdoser med spray, jag behövde använda båda och det funkade inte. Medicinen kostade över 300 kronor. YAY!
Så ja, jag är lite småirriterad.

På body pumpen idag var det förresten en så sjukt konstig man. Jag är verkligen inte den som ens bryr mig om andra människor på pass, men det var helt omöjligt idag för det var så sjukt distraherande. Killen kommer alltså in försent och har med sig en Metro. Han ställer sig framför min "station" men istället för att skynda sig och hämta vikter och sätta igång så börjar han läsa tidningen. Så gör han under hela passet, han sitter och läser tidningen och följer inte alls med i passet överhuvudtaget. Det var sjukt förvirrande och respektlöst. Vadfan gjorde han där liksom?

Näe, irriterad_chey92.

Kommentarer
Postat av: My Cecilia

Haha men what? Det låter ju helt stört, kanske va dålda kameran eller något

2012-04-05 @ 09:22:53
URL: http://mycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0