Instagram.

Åh, ibland blir jag så himla trött på att en del människor anser att deras jobb, plugg och så vidare är mycket mer ansträngande och viktigare än alla andras. Personligen förstår jag inte hur man kan tro att man fortfarande ska kunna ha en lika bra relation med sina vänner när man totalt bortprioriterar dem. Hmpf.

Så, nu var det sagt. Idag har jag faktiskt varit lite sjuk och försökt kurera mig eftersom att jag ska upp tidigt imorgon och jobba. Nu mår jag bättre så förhoppningsvis sitter jag på tunnelbanan som går klockan sju på morgonen imorgon. Det är skönt att man kan ta cykeln till tunnelbanan, då vaknar man till lite plus att det är mycket enklare att komma i tid.

Förresten så har jag skaffat Instagram som äntligen kommit till Android telefoner nu, alexandraisabelle heter jag där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0