Ful Fredag.

Äntligen fredag! Dagen började bra, jag har fått ett brev från nelly.com där de skrev att de saknar mig och gav mig ett presentkort. Score! Vädret har ju varit som det varit hela dagen, bussen gick fem minuter för tidigt, blev utskälld av en respektlös idiot på jobbet och sen var dagen inte lika bra längre.
Jag blir så irriterad på människor som inte förstår faktumet att personer som har ett yrke också är människor.
Man kan inte behandla de hursomhelst och tro att man ska få värsta uppvaktningen tillbaka.
Jag säger bara screw you old lady, ibland blir jag trött på en del äldre människor som snackar om att ungdomar bara är si och så medan de själva är fördomsfulla douchebags.

Så, det var det. Det är bara så otroligt tråkigt att en elak person kan påverka en så mycket, nästan alla som jag träffar är så trevliga och förstående men inte känns det lika mycket som den där elaka.

Förövrigt så har jag en annan sak att ragea över. Jag har sökt till en komvux-kurs som ska börja på måndag, meningen är den att man ska få ett brev typ en vecka innan med information om huruvida man kommit in eller inte. Idag är det alltså fredag och jag har fortfarande inte fått veta någonting. Så jag ringde och det var inte det lättaste att få reda på något konkret, de hade mina uppgifter där så jag har kommit in på kursen, men jag har inga inloggningsuppgifter eller information. Så jävla irriterande bara. Grejen med distanskurser är att det verkligen börjar ordentligt redan första datumet.

Så, det var väl typ allt mitt rageande. Ikväll så ska vi fira Minna som fyllde 20 år igår. Mycket roligare än allt det här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0