Distance.

Jag vet inte hur jag lyckas, men både igår och i onsdags somnade jag innan klockan åtta och sov hela natten. Så jag har sovit tjugo timmar de senaste två dygnen, woho! Skönt, men samtidigt inte eftersom jag egentligen hade behövt använda lite av den tiden till att plugga. Imorse vaknade jag iförsig halv sex och var helt klarvaken, så nu är jag nästan klar med uppsatsen. Snart ska jag åka iväg till doktorn och sen till jobbet. Idag får jag förresten veta mitt betyg i naturkunskap, jag ska ha betygssamtal med min lärare(som jag btw endast haft mailkontakt med hittils)på telefon då hon dels ska fråga mig om diverse naturvetenskapliga fenomen och såklart, berätta vad jag får för betyg. Känns jättekonstigt att ha förhör över telefon typ, men men, skönt att kursen är över.

Nu ska jag äta lite frukost och åka mot doktorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0