Cherry.

Vilken skön och härlig dag det var igår. Jag fick inte tag på Maja, men jag, Ludde och Max åkte in och kollade på körsbärsträden istället. Fina, men sjuuuuuuuuuukt mycket folk. Gick knappt att ta sig fram till träden.
Efter det åkte vi iallafall hem till Max där vi satt och tog det lugnt i princip hela kvällen.
Det känns jättekonstigt att man helt plötsligt inte behöver ta på sig massa kläder för att inte frysa, hoppas vädret håller sig såhär nu.

Idag ska jag ta det lugnt, första söndagen på jättelänge då jag inte har någon stress över prov/plugg som ska skickas in. SKÖNT. I eftermiddag blir det träning vilket ska bli skönt, hoppas det funkar bra med min arm bara. Den blev lite överdrivet skadad under blodgivningen, sånt som händer, men jag har varit öm i armen i flera dagar. NU får det vara slut med det. Nu blir det frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0