Att vara tråkig.

Åh, jävla plugg. Idag är jag bjuden på både middag och utgång med några vänner, men tror tyvärr inte att jag kommer kunna göra något av det eftersom att jag har massor med saker att plugga till. Nästa vecka har jag två prov och en stor inlämningsuppgift som måste göras så nu måste jag förbereda all fakta och så vidare.
Det är inte det att jag måste spendera en massa tid med böckerna som jag känner är det jobbiga, det jobbiga(tråkiga)är snarare att man är en sån tråkboll som inte kan göra något med någon. Det är iförsig bara två veckor kvar av den ointressantaste kursen, vilket känns skönt. Då börjar jag antagligen min nästa kurs som är en till 100 poängs kurs så det blir ju ungefär lika mycket plugg ändå, men iallafall mer intressant sådant.

Nä, nu ska jag fortsätta med pluggandet i hopp om att jag lyckas bli klar innan det blir mörkt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0