Actions speak louder than words.

Blääää, idag mår jag inte så bra. Får hoppas det hinner bli bättre innan jag ska iväg och träna sen. Igår var det kalas för Joel och det var väl ganska kul. Dock så blir jag så otroligt besviken och arg på att en del människor inte riktigt verkar förstå innebörden av sina handlingar och inte riktar har bekantat sig med vad respekt är.
Så himla tröttsamt och omoget, det här med att tänka innan man gör saker verkar inte riktigt vara självklart för alla.

Idag ska jag göra slutprovet i naturkunskapen, skriva lite på en uppgift i etik och livsfrågor och börja läsa medicinsk grundkurs. Träna och bara ta det lugnt ska jag också hinna med, wooo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0