Sunburn.

Kambodja var faktiskt annorlunda, trots att det inte är så långt härifrån alls. Först skaffade vi Visa, det måste man ha när man ska gå över gränsen. Sen åkte vi mot gränsen och gick över. På grund av att det regnat så mycket den senaste tiden så kunde vi inte åka till Angkorwhat, framförallt hade det inte varit så kul om det varit blött och regnigt. Men men, en natt på Kambodjanskt Guest House!

Vi gick tillbaka till Thailand ganska tidigt imorse, första dagen då det varit strålande sol faktiskt! VARMT! Vi åkte och kollade på byns tempel och har även varit på ett varuhus som heter Lotus. Imorgon ska jag nämligen laga köttfärssås till härskapet! Lotus säljer en hel del västerländska produkter, bland annat krossade tomater och spaghetti.

Förresten har jag märkt hur snabbt man får färg här, eftersom att vi åkte motorcykel så tyckte jag inte att det var så varmt men väl inne på Lotus upptäckte jag att jag var helt röd i nacken, axlarna och på armarna. Hehehehe.....
Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på förutom västerländsk middag och klädtvätt.
På fredag kommer en massös hit, då är det dags för örtmassage! Spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0