Superhjältar och regnbågar.

Loggade in på mailen nyss och blev glatt överraskad av lönebesked från mitt nya och gamla jobb. ÄNTLIGEN har dom på förra jobbet slutat bete sig som svin och satt in mina pengar på kontot. Eller ja, jag slipper iallafall ha med dom att göra mer. Men men, nu blir det inte jobb förräns i oktober igen. Skönt att lägga det åt sidan.
Idag har jag kollat klart på X-men, både två och tre! Bra filmer faktiskt, har sett alla den här veckan. Finns tydligen en fyra och en film om Wolverine också, kanske man ska se. Efter film-tittandet träffade jag Josefine i Slussen för fika och prat. Mycket trevligt, trots att det regnade lite på oss.

När jag kommer hem från Thailand ska jag verkligen ta tag i att fixa mitt körkort och de kurser jag ska läsa på komvux. Nu när jag vet hur mycket jag kommer att tjäna på mitt jobb så är det absolut läge för mig att hitta en lägenhet dessutom. Får se vad som händer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0