Rage.

Nej, ingen lön än. Börjar bli riktigt förbannad på det här företaget nu. Eller ja, det har jag iförsig varit ett tag. Men jag förstår inte meningen med att säga att man ska göra på ett sätt och sen inte göra det. Jag ska ringa dom imorgon innan jag går och tränar. BLÖ. Nåväl, kan inte göra något åt det just nu ändå, så lika bra att spara irritationen tills imorgon. Imorgon ska jag iallafall träffa Erika och gå på ett träningspass vid tolv-tiden. Sen blir det jobb, sista passet innan Thailand, känns faktiskt väldigt skönt. Efter jobbet ska jag träffa Maja en stund!
Så imorgon ska jag alltså hitta på en hel del.

Jag måste verkligen börja bestämma vad jag ska ta med mig och kanske packa ner det också. Snart åker jag ju!
Gaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0