Första September.

Vilken hets folk verkar ha över att gå ut! Bara en tanke jag fick när jag kollade runt lite på några bloggar "åh nej jag stannar hemma på en onsdag mitt liv är över!". En onsdag? Nä, jag förstår inte på den här gå ut på krogen stressen. Iallafall så var jag hos frisören igår. Det gick jättebra, efter några tvättar kommer det bli ännu bättre. Den frisören jag har nu är i särklass den bästa jag någonsin varit hos. Jag var där i januari och igår, men ändå kommer hon ihåg allt som vi pratade om förra gången. Jag har alltid haft lite frisör-skräck, vilket inte är helt ovanligt. Eftersom att jag vill ha långt hår är det alltid sorgset när det klipps av, så det är verkligen jätteskönt att ha hittat en frisör som jag litar på.

Idag ska jag försöka få lite ordning i mitt rum. Nackdelen med att vara en stökig människa är att rummet nästan aldrig håller sig städat i mer än en-två dagar. Fördelen med det är dock att det alltid finns något att göra. Alltid något att vika och fixa med i garderoben eller smycken som behöver sorteras. Innan det blir det träning, för första gången på typ.....för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0