Två veckor kvar.

Bläääää för att vara förkyld. Jag nyser konstant och kan inte riktigt göra så bra ifrån mig på jobbet på grund av att jag är så otroligt täppt i näsan. Vad skulle jag göra utan min Nezeril Menthol? VÄRLDENS bästa nässpray. Imorgon ska jag trotsa förkylningen och gå på body pump klockan 12. Om jag inte blivit mer sjuk förstås.

Nu ska jag kolla på senaste avsnittet på True Blood och ta första dosen av det drickvaccin jag ska ta inför Thailandsresan. Vaccinet heter Dukoral och ska tas med en veckas mellanrum två veckor innan man åker. Det skyddar mot i princip alla mag- och tarmsjukdomar, bland annat kolera. Sånt kan vara ganska skönt att slippa.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0