Sensommar.

Helgens kräftskiva var awesome! Jag och Nicklas var tappra(eller mest dumma i huvudet)och satt uppe till klockan tre på natten i typ 9 grader? Det var inte långt ifrån hypotermi, men vi klarade oss. Vi har tittat på havet, vinkat till Finland och ätit kräftor, ost och potatissallad. Nu hör jag hur regnet smattrar mot fönstrena och känner mig faktiskt ganska så otaggad på att behöva visa mig ute idag överhuvudtaget. Men det är bara tre dagar av arbete kvar. Sen blir det bara förberedelser inför resan, en 40-årsfest och en inflyttningsfest. Givetvis ska jag hinna träffa alla som jag hinner med innan jag lämnar landet också.

Idag förväntar jag mig att min lön från juli månad kommer in på kontot, som lovat. Börjar bli väldigt trött på detta oseriösa företag, för jag tycker faktiskt det är helt oacceptabelt att inte betala ut löner och att dessutom gå runt och sprida lögner om en person som sagt upp sig. Well, får se vad som händer med den saken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0