Jetlag.

Klockan är tjugo över tolv på natten här i Thailand. Jag sov en hel del på dagen så jag är inte jättetrött, men ska snart krypa in i min säng. Vi satte upp ett impregnerat myggnät idag, köpte det dagen innan jag åkte. Det är specifikt till för att skydda mot malaria myggor, men känns ganska bra att vara skyddad mot diverse andra insekter också. Imorgon är det lördag, vet inte riktigt vad vi ska hitta på då, om det inte regnar så mycket kanske vi åker på någon marknad. Det är verkligen skönt att ha tillgång till internet. Jag saknar redan er där hemma.
Joel har inte hört av sig ännu, han är påväg till Wales så jag vet inte hur internet läget ser ut för honom heller. Men men, han hör förhoppningsvis av sig snart, det gör förhoppningsvis saknaden lite lättare.

Det är verkligen mycket djur förövrigt. Just nu hör jag syrsor, geckoödlor och grodor som låter utanför.
Kanske borde försöka sova lite. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0