Horror Movie Night.

Åh vad skönt det är att INTE jobba. Eller ja, idag och imorgon är jag fri från jobb, men på måndag är det dags igen. Jag ska också till tandläkaren på måndag, får se om jag har några hål i tänderna. Ikväll ska jag hem till Jenny och Nicklas för att äta middag och kolla på skräckfilm. Får se hur det går för mig att ta mig hem sen, sist vi kollade hade jag en puls på 140 hela vägen hem typ. Haha. Det är konstigt det där med skräckfilm, när det första läskiga i filmen dyker upp så ångrar man sig, men då är det försent för man måste kolla klart så det hela får ett slut.

Imorgon är det två kilometers loppis i Aspudden och middag hos min faster. Får se hur jag gör med loppisen, det är så tråkigt när man inte har några pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0