Serier tar över mitt liv.

Godmorgon! Jag ligger här i min säng och njuter av att mitt rum för en gångs skull ser riktigt skapligt ut och att jag har en hel massa avsnitt av Game of Thrones att se! Jag gillar verkligen serier, men grejen är den att under den tid jag har gått i skolan(det vill säga hela mitt liv fram tills nu)så har jag liksom inte haft tid med det. Eller jo, på teve har jag följt en del serier, men det har inte gått när jag har jobbat då jag jobbat kväll. Men nu när jag är arbetslös och icke studerande ska inget längre komma emellan mig och mina serier! WOHO! Häromdagen började jag kolla på Game of Thrones, köpte hela första säsongen i Thailand. Jag och Joel började kolla på den nya säsongen The Walking Dead också. Men det är två ganska så nya serier ändå, jag gillar verkligen Greys Anatomy, som det också börjat en ny säsong av. Jag antar att jag får säga hejdå till mitt sociala liv och bara ägna mig åt serier i ett tag.....Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0