Crazy River.

Nu har jag varit hemma i en hel vecka. Känns bra att vara hemma, har blivit sjuk, varit på bio, gått runt och strosat i affärer och träffat trevliga människor. Att ha blivit sjuk är det onödigaste av allt. Jag känner mig verkligen som en uråldrig sengångare eller något. Det blir ju lätt så till hösten, men nu gillar jag faktiskt att det är höst! Det är lite kyligt men å andra sidan så är det väldigt vackert. Man kan använda en massa mysiga tröjor och halsdukar som har legat undanstoppat under det senaste halvåret. 

Jag tror jag ska försöka börja med någon aktivitet. Kanske gå någon bild-kurs eller något sånt. Det finns ett ställe några tunnelbanestationer bort där man kan ägna sig åt aktiviteter veckovis, när jag gick i sjuan gick jag och dansade en gång i veckan, men kommer ihåg att det fanns foto, språk och bildkurser också. För en billig summa dessutom! Den här terminen har antagligen redan börjat, men nästa termin kanske. Skulle vara kul att hitta någon som vill följa med också! Annars kanske man kan hitta något sånt kul på komvux. Vem vet, skulle vara kul att få göra något lite kreativt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0