Sista natten här.

Har både ont i magen och mår illa så kan inte sova. Blä, hoppas det går över tills imorgon eftersom att vi åker då.
Har fått ner alla mina saker i den nya resväskan, bortsett från min necessär som läggs ner imorgon. Var lite orolig att inte få plats med allt vilket var ledsamt eftersom att jag fortfarande har några saker som jag vill köpa. Sån tur var hittade jag några fack på väskan som är jätterymliga PLUS en dragkedja man drar ut som gör väskan lite större. Behöver alltså inte oroa mig ett dugg!

Har tydligen kommit ett brev hem där det står att jag börjar Naturkunskap A kursen på komvux den 10 oktober....Heeee, då är jag ju fortfarande i Thailand. Men eftersom jag ska läsa på distans så kanske det inte gör något. Hursomhelst vill jag nog skjuta på det till november istället.

Blä inte kul alls att ha såhär ont. Hoppas det går över under natten.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hör av dig till expeditionen så fixar de att det är ok att du inte dyker upp!

2011-10-02 @ 00:26:28
URL: http://jennylillprutt.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja, mamma skulle ringa tror jag. Får hoppa på kursen vid nästa start :)

2011-10-02 @ 05:25:13
URL: http://alexandraisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0