Koh Samui.

Nu sitter jag pa ett internetcafe! Sista kvallen har pa Koh Samui. Imorgon pa eftermiddagen borjar resan till Bangkok, forst farja och sen buss! Det har varit skont att vara har, sol och bad tackar jag inte nej till. Har dessutom traffat apor(till och med haft en pa armen!!), fatt behandling pa Dr Fish och fatt massage.
Dr Fish var en rolig upplevelse, fick satta ner fotterna i ett akvarium med en massa fiskar som genast borjade ata pa mina fotter. Konstigt och valdigt kittligt! Igar var det forresten thai-boxning som vi kollade pa. Kul att se, har aldrig sett det live forut faktiskt.

Jag saknar faktiskt Stockholm en hel del. Tycker till och med att det ska bli kul att aka tunnelbana igen!
Snart borjar dessutom kurserna jag ska lasa for att hoja mitt snitt och forbereda mig infor att arbeta inom varden.
Sa tiden pa det telefonforsaljar-jobb jag haft kommer nog till sitt slut i samband med att jag kommer hem. Hoppas pa att hitta nagot nytt jobb som inte kraver lika mycket fokus. Dessutom ar jag berattigad studiebidrag, sa da har jag lite pengar att leva for iallafall. Naval, allt det far jag ta itu med nar jag kommer hem.   

Nasta gang jag hor av mig ar jag tillbaka i Sverige igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0