Remember remember...

Jag har verkligen spenderat i stort sätt hela helgen med att fixa och städa i mitt rum. Är väldigt nöjd med hur resultatet, nu har jag till och med en låda i garderoben som är tom! Hoppas bara att jag lyckas hålla mig från att stöka ner på ett tag nu.

Igår började jag och Joel kolla på "A Clockwork Orange". Vi kollade bara på ungefär halva, men det är ju helt störda saker de håller på med i den filmen alltså. Men men, får se hur den slutar helt enkelt. Nu håller jag på att förbereda mig inför att börja spela "Black & White 2" som är ett spel där man i princip är Gud. Man kan välja att göra goda eller onda gärningar och i vilken riktning man ska leda folket. Förutom detta så får man välja ett DJUR(!!!)som är ens kompis typ. Haha, halvdålig förklaring men jag tror verkligen det kan vara kul! Ett spel i min smak liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0