Don't loose it all in the blur of the stars.

En stillsam lördag har jag haft, var ganska behövligt. I torsdags var jag nämligen på middag och sleepover hos Josefine med några andra kompisar också. God mat, intern skämt, lite för mycket vin och femmanna sked beskriver kvällen ganska bra. Kände mig ganska mycket som en zombie när jag traskade omkring i det gråa höst diset påväg hem. Igårkväll var planen att ta det lugnt, men jag åkte hem till Maja och där spelades det Förfest-spel och dracks. Blev en till trevlig kväll helt enkelt! Idag har jag och mamma varit uppe och fikat hos mormor där moster också var! Så en liten mini-släktfika blev det. Resten av dagen har jag spenderat med att fixa och dona i mitt rum. Har faktiskt fått en hel del gjort. Ser iallafall lite bättre ut härinne nu.

Det är en del småfix kvar, men det får bli imorgon helt enkelt. Ska bädda med nya lakan i sängen och städa i garderoben. Är man en  nerstökare blir det mycket städande helt enkelt. Märkte dock att det blev lite väl kyligt att tassa runt här i rummet barfota, men det är inte tillräckligt kallt för att ha tofflor liksom. Jag tror allt att jag ska införskaffa mig någon trevlig matta från IKEA att ha brevid sängen. Mys mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0