Promenader, fika och blåsigt väder.

Aloha! Idag har jag varit och träffat Petronella i stan. Vi promenerade runt i det blåsiga vädret och fikade i Gamla Stan. Hon flyttar förresten till Irland i januari! När jag var påväg hem ringde chefen från den vårdcentral jag varit på interjvu på. Så honom har jag träffat idag och skrivit anställningskontrakt. WIHU! Känns väldigt skönt att ha ett jobb, även om det "bara" är ett vikariat. Kul att få in en fot i vårdbranschen också.

Men nog om det, imorgon ska jag och Joel gå på Saco-mässan i Älvsjö. Jag var där förra året men då hade jag lite andra planer än vad jag har nu. Nu när jag vet säkert vad jag vill göra i framtiden har jag en del frågor och funderingar som jag hoppas att jag kommer få svar på imorgon. Så det blir spännande och kul att ha något att göra!

Förresten, så köpte jag en ny jacka igår. En beige/vit fake-fårskinnsjacka, så nu går jag runt och ser ut som ett lurvigt djur! Ett varmt sådant dessutom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0