Gott folk.

Åh, klädbytarkvällen var jättemysig igår! Bytte bort en hel drös med kläder, och fick med mig mer än jag tagit dit.
Mysiga tröjor, strumpbyxor, klänningar, linnen, ett par skor, solglasögon och armband. Förutom att vi alla gjorde en hel del fynd så fikade vi på goda kakor och bakelser som Helena och Amanda gjort och pratade en massa.
Vi kom fram till en massa saker som man kan göra som inte involverar alkohol och festande. Finns ju faktiskt massor med saker man kan hitta på.

Idag har jag varit med Izabella och hennes två hundar. Jenny var också med ett tag. Mycket trevligt att umgås med trevliga djur och människor. Det börjar bli riktigt kyligt ute nu, har plockat fram vinterjackan, mössa och vantar.

Nu ska jag titta på Criminal Minds och slipa lite på min önskelista till jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0