Little drop of poison.

Alltså är det ingen som kan hjälpa mig att styra upp den här bloggen lite? Då menar jag designmässigt, jag fattar verkligen inte hur man gör. Jag vill inte ha något storslaget, utan bara något som är lite mer.... personligt!
Skulle vara evinerligt tacksam för lite hjälp med detta.

Igår var jag och åt middag hos Maja. Vi tittade igenom en hel del gamla filmer på hennes dator, spelade wordfeud, pratade och åt Maja Speciale. Jag sov över hos Joel, vi tittade på Walking Dead. En till serie som jag gillar väldigt mycket. Egentligen tycker jag att hela Zombie-frenzyn är lite överdriven men ändå.

Ikväll ska jag på klädbytar-kväll hos Amanda, så om ett tag ska jag gå upp och kolla igenom garderoben efter saker som jag vill byta/ge bort. Jag vet att jag har ett par skor som är helt oanvända och en storlek förstora, hoppas någon annan vill och kan ha dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0