Time flies.

Oh, ain't life something. Sitter här och hostar i min fleecemorgonrock. Jag är trött på att vara förkyld och hostig var och varannan vecka. Blä. Idag ska jag iallafall åka till Linköping för att träffa min syster som fyller år imorgon. WIU! Vid tolv går bussen, så borde egentligen göra iordning mig och sånt, men....ja.

Har inte skrivit något här på en hel vecka(oh noooooo)men jag har inte gjort sådär extremt mycket heller. I lördags hade vi en liten klassåterträff, har varit med Joel och kollat på The Shining som faktiskt var....weird. Sen har jag ju varit hundvakt också! Till en vild sjumånaders valp! Får se om det blir något mer hundvaktande nästa vecka.

Det är förresten redan första advent på söndag(!!!!!)tiden går fort. Känns som om det var nyss vi tog studenten.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Studenten <3

2011-11-27 @ 19:58:21
URL: http://jennylillprutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0