Onödigheter.

Har varit på bröllop och 20-årskalas i helgen. Fullt upp har det varit och jag känner mig fortfarande trött! Imorgon ska jag på arbetsinterjvu tidigt på morgonen. Träffade min faster för att äta lunch idag, vi var på ett sushiställe som faktiskt var jättebra! Nog om vad jag har gjort, nu lämnar jag plats åt lite tankar.

Det är helt otroligt vad små små saker som sker i vardagen kan få en att må så dåligt. Någon liten tanke som kommer tillbaka från något som varit förut till exempel. Jag hatar det! Jag vill verkligen allt annat än att må dåligt och vara ledsen. Det känns så onödigt. Det som är så frustrerande är att jag inte kan ändra på det som varit och att jag inte kan förstå varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0