Art.

Var och fixade mina piercingar i måndags. Töjde öronen en millimeter till, det kändes inte ett dugg! Elastiska öron for the win. Sen fick jag hjälp att sätta i min näspiercing som jag tappade för cirka två månader sen, den hade dragit ihop sig så det behövde göras med en ledsticka. BUÄH! Det gjorde ont och nu är näsan lite svullen också.
East Street har dom just nu hur mycket fina smycken som helst, särskillt för öronen. Ganska dyrt dock, men ändå.

Måndagens besök fick iallafall mitt piercing- och tatueringsberoende att vakna till liv igen. Nu har jag dessutom fått en jättebra idé till en tatuering. VILL VILL VILL! Vill såklart pierca mig mer också, men känns som om det inte finns så mycket plats för det....Iallafall är det inte riktigt ett bra ekonomiskt läge för att skaffa en tatuering just nu, så jag får nöja mig med att besöka http://rodeo.net/tattoologist/ den sidan! WIHU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0