You're my favourite movie

Hellu! Vad tråkigt att det blivit lite kyligare ute, får hoppas värmen kommer tillbaka snart.
På onsdag har vi vår studentskiva, jag tror det kommer bli riktigt bra faktiskt! Jag, Jenny och Josefine har fixat med små häften till middagen hela eftermiddagen idag, det kommer bli naaaaaaaajs!

Trots att vi var väldigt trötta efter allt häftande och kopierande så åkte jag och Jenny till Liljeholmen där jag äntligen inhandlade en ryggsäck! WOHO! Inget mer ont i ryggen förhoppningsvis. Multiblock är bra, det enda negativa är att de är så himla tunga, iallafall att bära på en axel. Haha sjukt ointressant att veta kanske, men men, bottom line är att min nya ryggsäck är soft!

Nu ska jag plugga det sista inför idrottsprovet och prövning i naturkunskap A som båda är imorgon. Hmmm....


38 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0