Floating like a feather

Hellu!

Pluggandet går framåt. Idag har jag dock en paus från pluggandet eftersom att jag provjobbade för första gången. Ju närmare spårvagnen kom Gröna Lund imorse desto mer nervös blev jag. Det släppte dock helt när jag väl kom fram. Jag fick jobba med en jättetrevlig tjej som också gjorde sitt första pass, vilket team vi var!
Hoppas vi får jobba tillsammans igen, om man nu får jobba igen! Det tror jag nog, det känns så.
Inatt blir det plugg. Har fortfarande en hel del kvar att göra, torsdag är slut deadlinen.


Kommentarer
Postat av: nathalie

Tänkte bara säga att relgionen ska senast vara inlämnad nästa onsdag :) lennart sa det idag :)

2011-05-17 @ 20:15:04
URL: http://frokenannorlunda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0