Time of your song

Matteprovet gick sådär och det blev verkligen ingen cykling till skolan. Imorse regnade det och det var den jobbigaste morgonen på länge för mig att ta mig upp ur sängen. Hade glömt hemprovet hemma, fail.
Hur som helst så klarade jag ändå inte en del på matteprovet så den ska lämnas in imorgon med det bortglömda hemprovet. Morgondagen bjuder även på en filosofiredovisning och inlämning av en religionsuppgift.
SEN är allt klart. Allt allt allt. Haha känns som om det är hundrade gången jag skriver det, men nu är det verkligen så! På riktigt!
 


Vad är grejen med det nya askmolnet förresten? Både min pappa och mamma ska flyga i veckan.
Hoppas verkligen att askmolnet inte fuckar upp det, studenten närmar sig och då ska mina föräldrar
vara här! Punkt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0