Sweet dreams until sunbeams find you

Är det inte soft att vakna upp och känna att ryggen känns som ett dragspel?.....Njä.... Jag har gått på sjukgymnastik men det fanns inte så mycket mer att göra där, så jag får försöka få tid hos en naprapat. Någon dag. Hehe. Idag är sista inlämningsdagen, trots att betygen inte sätts förräns den 26e sååååååååå hehe. Vi får väl se hur bra det går med att få klart allt.

Jag ska iallafall bjuda Jenny på finmiddag idag. Får se om Josefine orkar kika förbi också eller om hon stupat på grund av allt plugg. Imorgon hoppas jag det blir fint väder för då kommer fler av mina vänner hit för att förhoppningsvis grilla och så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0