Sju sorger och åtta bedrövelser

Godmorgon. Idag blir det skola....ser inte framemot det, vet inte vad mitt problem är men jag fattar fortfarande inte matten som jag har prov på idag. BLÄ. Jag har iallafall två mattelektioner, en nu på morgonen och sen provet i eftermiddag. Kick ass formelblad here I come! Förövrigt så sitter mamma på ett flygplan påväg mot Gran Canaria just nu. Det betyder att jag ska klara mig själv här hemma i en hel vecka. Det lär inte bli något problem, men det är faktiskt väldigt tomt att gå runt själv i ett hus. Ska försöka att inte bränna ner huset eller ramla ner för trappan. Det skulle vara jobbigt. Hehe.

Nu blir det frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0