En månad kvar...

Trololololol vad fint väder det är! Jag har spenderat hela helgen i trädgården och blivit solbränd med betoning på bränd, det har dock lagt sig nu. Förövrigt så gick jag vidare till nästa steg gällande jobbet jag har sökt, så nästa måndag blir det till att lära sig allt om hur man gör mjukglass och steker hamburgare. Det här är det första jobbet som jag sökt där man tar sig vidare i olika steg, känns nästan lite som en Idol-audition hoho!

Idag är det exakt en månad kvar till studenten. Känns helt sjukt egentligen! Tiden går så fort. Min studentklänning är nästan helt klar, inbjudningskorten är snart utskickader, mamma har gjort min studentskylt liksom VADFAN? Ska min bebisbild finnas på ett plakat där det står "Student 2011"? Ska verkligen jag springa ut med den där mössan som gör att man ser ut som en mosad konduktör(kom igen, det är inte det finaste som designats)?
Ja. Det ska jag! WOOP! Känns faktiskt lite läskigt när man tänker på det. Men nu är det faktiskt dags att ramla ut ur fågelboet och flyga iväg känner jag, det börjar bli otroligt enformigt att inte kunna stå helt och hållet på egna ben.



Kommentarer
Postat av: Jenny

DU FÅR INTE SKRIVA SÅNT HÄR JAG BLIR RÄDD!



hehehe :P

2011-05-09 @ 13:58:14
URL: http://jennylillprutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0