Winter Rose

Kul att jag skrev ett inlägg här igår som bara är helt försvunnet. Well well, inte så mycket att göra.

Igår var det filmkväll hos Jenny. Efter mycket om och men fick vi igång filmen. Det var
Black Swan som vi såg, jag har sett den många gånger men det hade inte Jenny, Josefine och Natha. WOOP den är så bra!
Efter att ha somnat sittandes i soffan lite då och då skulle jag och Josefine ta oss hem. Det var inte det lättaste dock, enligt SL:s hemsida skulle det komma en buss som både jag och Josefine kunde ta. Vi väntade och väntade men det kom ingen buss. På tabellen vid bussen stod det att den sista bussen redan gått, så jag kollade SL i mobilen som sa att det skulle komma en buss. Det gjorde det inte så tillslut kom Josefines mamma och hämtade oss. Inte alls dubbeltydigt SL, inte alls.

Idag har jag träffat Linnea. Det var jättelängesen vi sågs men det är alltid lika kul att träffa henne! Vi gick runt lite i det fina vårvädret, jag invigde till och med min nya jacka. Vi hann även gå in på Monki(min favoritaffär hoho) där jag köpte ett par jättecoola djurstrumpor och en halsduk!

Kvällen har jag spenderat - i princip - döende av extrem huvudvärk. En av de jättetrevliga men jag har från bilolyckan jag var med om i sommras. Så det blev ingen träning för mig idag vilket känns väldigt osoft, får ta igen det imorgon.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men ofta sl ballar ur sådär? :P tur att ni kunde få skjuts!

2011-03-02 @ 22:59:12
URL: http://jennylillprutt.blogg.se/
Postat av: A

Jag vet! Helt stört! Vi hade kunnat åka till Sergel och vänta på nattbuss där men då hade det tagit typ två timmar att ta sig hem!

2011-03-03 @ 11:27:47
URL: http://alexandraisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0