Sunny Days

Så var det söndag igen. Igår spenderade jag hela dagen med att promenera runt i Hägersten med Erika, sen blev det te på hennes altan i solen. Våren är här! På kvällen träffade jag Jenny och Adam vid Skanstull där det blev lite drinkar och sånt. Mycket kul!

Något sjukt som hände igår var när jag skulle gå och träna. Jag samlade ihop mina grejer, men hittade inte skorna. Nu har jag letat runt i hela huset ungefär men det finns inga skor någonstans! Jag har ringt till gymmet men där har inte några skor kommit in, jag är dessutom nästan helt säker på att jag tog med mig dom.
Så imorgon får jag åka in och köpa nya skor, iförsig behövde jag det ändå eftersom de jag har(hade?)inte är ultimata direkt. De kommer väl fram kanske, vi får se.

Ska se på någon film ikväll, imorgon ska vi nämligen göra recensioner på något i skolan. Får se vad det blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0