Mihihihihi

Åh vad glad jag blir när det är fint väder ute! Det är soligt och typ elva plusgrader. SOFT! Som jag längtat efter att vädret ska bli såhär. Har spenderat tre dagar instängd här hemma eftersom att jag varit sjuk, men i eftermiddag ska jag iallafall gå ut, får se hur det går.

Helgen har varit trevlig, bortsett från att jag blev sjuk på söndagkväll. Nu verkar det ordna upp sig iallafall.
Förresten hände något jättekul idag! Jag bestämde mig för att mäta mig, har inte gjort det på länge. OCH VAD HAR HÄNT? JO! JAG HAR VÄXT! Det trodde jag jag hade slutat med, men tydligen inte. Nu får alla långa människor akta sig, vem vet kanske blir jag 180? Hehehehe....
 
Ska hoppa in i min garderob och leta fram de vårigaste kläderna jag har nu! WIE!
 


Kommentarer
Postat av: Åkermanskan

Jag saknar dig sjuko, imorgon ska vi freaka oss i solskenet!

2011-03-22 @ 19:10:18
URL: http://confessiontime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0