The sun is shining

Vilken soft dag det är idag! Blev väckt av solen, vanligt fenomen under den delen av året solen faktiskt visar sig eftersom mitt rum har morgon/dagssol. Den här veckan har vi inte gjort så mycket i skolan, mest suttit av tiden.
De är väldigt bra på att planera på skolan, den här veckan gjorde vi ingenting medan nästa vecka innehåller fyra-fem prov. Åh Brännkyrka, hur ska jag kunna lämna dig? Ironi..... Att lämna den skolan kommer bli det bästa som hänt sen man gick in genom dörrarna där för tre år sen.

Snart ska jag gå iväg till gymmet och träffa Erika, det blir yoga. Senare idag ska jag till Josefine en stund innan vi drar ut för DÖDSRÖJ på stan. Nja, inte dödsröj kanske, men det ska bli kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0