You make the stars look like they're not shining

Sitter här mitt i natten och ritar, nålar och fixar med förra årets midsommarklänning. Som bekant var förra midsommaraftonen inte en så värst trevlig upplevelse, en följd av detta var även att min klänning klipptes sönder. Jag tror dock jag har hittat en lösning på hur jag ska kunna fixa till den, det är en enkel men väldigt fin klänning som jag gärna vill ha kvar. Får se om symaskinen är min vän imorgon. Får hålla tummarna helt enkelt. Känns väldigt sorgsamt att titta på klänningen såsom den är nu, helt och hållet trasig. Precis som jag var. Men jag är inte trasig längre, jag mår bättre än någonsin förut och det kan jag verkligen säga helt sanningsenligt.


(Hihi jag har lagat klänningen! Lycka!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0