Solsken, vänner och härligheter!

Tjoho! Vad härligt det är att det har blivit bra väder igen. Jag har badat och solat och ätit glass de senaste dagarna. Igår skaffade jag en ny tatuering också tillsammans med Maja. Den här gjorde inte alls ont och det var coolt att se hela processen. På kvällen blev det en spontan och väldigt nostalgisk vinkväll hemma hos Maja vilket slutade med att jag somnade i hennes soffa. Trots att jag mådde ganska så inte bra så mötte jag ändå upp Jenny i Liljeholmen där vi fyndade på rean och hittade något fantastiskt! En stor glassbar har öppnat mitt i centrumet, och inte vilken glassbar som helst, utan den mest fantastiska glassbar jag har sett! Det finns typ en miljoooooon grejer att välja mellan. Man får välja glass, sås och tillbehör, och det finns alla möjliga tillbehör! Godis, nötter, färsk frukt, såser och så vidare. Helt underbart, kan tänka mig att vara där en del i sommar, hehehee.

Imorgon ska jag försöka att få lite ordning i rummet här hemma, det ska bli fint väder också så då blir det islatte och solning med någon bra bok! 

Nu ska jag ta en dusch och gå och lägga mig i min säng. Livet är allt bra underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0