Unintended

Tjeeeeeeeeenare tjenare!
Idag har jag varit i stan med min syster. Vi letade runt efter saker hon ska ha med på sin kanotsemester och hittade även lite fina grejer på H&Ms rea. Hade ingen aning om att det var rea ens, gjorde ett riktigt KAP. En byxdress för 150 kronor som egentligen kostat 399! WIHU! En mjuk kofta fick också följa med. På kvällen såg jag äntligen Melancholia med Erika, Erika och Minna. Den var riktigt bra, att den var två timmar och femton minuter lång märktes knappt av. Lite smått besviken är jag på slutet, men i sann Lars von Trier-anda så lämnade filmen en ganska stor portion (döds)ångest hos mig och de andra.

Imorgon ska jag försöka få lite ordning här i rummet, det är någon som gjort kaoz med det! Min älskade kusin Joel tar studenten, så direkt när jag vaknar blir det en cykeltur till centrum för att hitta den finaste blombuketten och det ståtligaste gossedjuret som finns.
 
Random och allmänt skumma bild från min student på kusin och mig!
Imorgon är det ombytta roller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0