It's a beautiful night

Kvällen har spenderats i Majas kök och framför hennes dator. Vi har kollat igenom massa filmer och bilder! SJUKT KUL! Haha, vi kan verkligen ha roligt och göra ganska så mycket konstiga saker. Allt jag kan säga är egentligen LOL hihi. Imorgon ska jag träffa Petronella och förhoppningsvis hämta min nyaaa telefon. Känner mig som ett barn innan julafton, kom igen telefonen har ju ANGRY BIRDS! Wiuuuuuu. På torsdag är det femkamp med jobbet, tur att jag och Jenny känner varandra, då blir det inte lika pinsamt när man är dålig på spel eller blir helt vimsig av att åka bergochdalbana. Nu ska jag tvätta av ansiktet och gå och lägga mig, längtar tills imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0