Varför inte?

Vad heter du? Alexandra Isabelle Lyssarides.
Vart bor du? I Hägersten, Fruängen närmare bestämt!
Trivs du där? Det är helt okeeeeej, men precis som de flesta andra är jag ganska sugen på att bo själv.
Brukar du läsa horoskop? Bara om jag får tag i en Metro eller någon annan tidning där det är obligatoriskt!
Har du körkort? Nix, är påväg att ta, men det ligger lite på is nu.
Äger du några Converseskor? Tre par, använder dock bara mina höga och låga vita.
Favoritdjur? Jag älskar djur! Svårt att välja ett!
Vad spenderar du dina pengar på? Kläder och strunt!
Senaste konserten? Ziggy Marley på Gröna Lund, det var magiskt!
Festar du mycket? En del, men inte "mycket".
Sprit, cider, vin eller öl? Sprit får jag nog säga. Det kan man göra så många olika goda drinkar med!
Brukar du bli för full? Nej det brukar jag inte.
Antal kuddar i sängen? Fem stycken!
Kan du baka bullar? Bullar, muffins, kakor. Jag kan baka allt! Finns ingen HEJD!
Har du varit med i scouterna? När jag gick i lågstadiet, men jag upptäckte snabbt att det inte var min grej.
Bläck eller blyerts? Åh svårt! Stiftpenna eller kulspetspenna!
McDonald’s eller Burger King? Har bara ätit på Burger King två gånger, men då har det varit mycket godare än det jag ätit på donken.
Är du allergiskt mot något? Pollen och pencillin!
Äger du ett busskort? Ja! Har det underbara sommarlovskortet.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk?  Grön! Blå går lika bra dock.
Hur ser du ut idag? Jag har bytt om från dagens jobbutstyrsel till mjukiskläder. Det måste vara något av det bästa som finns!
Har du haft sex idag? Haha? Vilken konstig fråga. Nej.
Nästa mål i ditt liv? Hitta ett jobb som jag trivs med, flytta hemifrån, vara glad och ta vara på det som är bra!
Vad såg du senast på tv? Cougar Town!
Hur svarar du i mobilen? "Helluuuu?"
Vem ringde du senast? Min kusin Love!
Vad sa den du ringde? Vi pratade om hans nya jobb, livet och bajs!
Antal timmar sömn inatt? Det enda jag vet är att jag inte ville vakna när jag var tvungen att göra det. 
Vad innehåller din favoritmacka? Det är nog en salami och brie macka med avocado, pesto och tomat. NOMNOM! Gärna på oliv-ciabatta!
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Ja! Det händer ganska ofta faktiskt. Skumt nog!
Är du ensam nu: Nej, min mamma sitter i soffan brevid.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Kan inte komma på vad för sorts låtar det är, men det händer ofta!
Vill du gifta dig: Ja, det vill jag!
Vill du ha barn: Absolut!


FAVORIT...

Rum i huset:  Mitt rum!!!
Typ av musik: Jag gillar så mycket musik! Alltifrån dubstep till Beach House
Månad: Hmm... Oktober och juni!
Sten: Öh? Va? Amethyst?


DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...

Gråtit: Ja, men det var på grund av en elak gul lök! FY!
Köpt någonting: Inget stort direkt, köpte en islatte...typ..
Varit sjuk: Är helt otroligt förkyld. BLÄ!
Sjungit: Nynnat lite på sin höjd.
Sagt “Jag Älskar Dig”: Det har jag gjort!
Velat säga till några att du älskar dem: Absolut!
Träffat nån ny person: Nej.
Saknat någon:  Inte direkt.
Kramat någon:  Ja-a då!


SENASTE...

Låt du hörde: The Tallest Man on Earth med The Dreamer
Film du såg:  Wall-E!
Drink du köpte: Köpte den inte, men Jenny bjöd på en jättegod Rosa Pantern i lördags!
Sak du stal: Öh..va?
Mat du åt: Middag! Stekt potatis, korv och ägg!
Gången du åt en korv: Ja, det var väl typ två timmar sen då. 


FÖRSTA
...
Första bästa kompis: Jolina! Min dagiskompis!
Första inhandlade skiva: Oj, vet inte. Tror dock det var någon av Electric Banana Band!
Första förälskelse: Hmm. Vet inte?
Första begravning: Min morfars när jag var sju år.
Första piercing/tatuering: Öronen!
Första fiende: Ingen aning!


SENASTE
...
Senaste människa du slog: Slåss? Med mina mini-händer? Tror inte det.
Senaste stora bussresa: Det var nog i söndags! 
Senaste dusch:
Imorse.
Senaste irritation: Irriterad på människor som inte kan bete sig och inte inser att de inte kan det själva.
Senaste glass: Har inte ätit någon glass på ett tag, har däremot gjort en hel massa på jobbet!
Senaste skjortan du haft på dig: Hm. Min grårutiga kanske!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0