I'm drowning in your love.

Hallå i natten! Haha! Jag och Josefine hade en väldigt trevlig kväll i söndags, vi somnade inte förräns runt 6-tiden på morgonen. Alltid lika trevligt att vara hemma hos Josefine, Frans är dessutom väääääääärldens bästa kattiiiii!
Ikväll har jag varit hemma hos Maja, vi lagade jättegod mat, spelade alfapet och tittade på Easy-A. Det var tamigtusiken en riktigt bra film! När jag satt och snörde på mig skorna för att vandra hem ballade mitt knä ur. Det smattrade till och gjorde så ont att jag skrek rakt ut. Blev en Lisbeth Salander gång hem, haltandes det vill säga. Sån tur var hade jag Josefine i telefon som stööööööööd va. Det gör fortfarande rejält ont. Får hoppas att det blir bättre efter en natts sömn. 

Nu ska jag kolla på senaste avsnittet av True Blood, sen blir det sova! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0