Sunday thoughts

Fy fanders vad det blåser ute! Blä! Inte klänningsväder idag helt enkelt, hehu. Idag ska jag ta en tur hem till Josefine, delvis för att lämna över ett minne med massaaaaaaa True Blood på. Jag är så stolt över slothen, hon har börjat kolla(och fastnat) för True Blood, som enligt mig är typ VÄÄÄÄÄÄRLDENS najsigaste serie. Inatt kommer ett nytt avsnitt av säsong fyra, det börjar bli riktigt spännande nu.

Har förresten hittat en del grejer ifrån H&M:s höstkollektion som jag hade tänkt inköpa! Hoho. Lite sorgligt att redan tänka på hösten, men snart är den ju här. Iförsig kommer jag slippa cirka en månad av den eftersom att jag åker iväg till Thailand. Läskigt. Gah, hur lång är flygresan liksom? Typ 1940181048 ziljoner timmar. SJÄLV. Ensam på ett flygplan..... Bööööööh måste prata med pappa! Kommer jag klara av det? Hur fasiken ska jag hitta när jag väl kommer fram? Jag har aldrig varit i ett land utanför Europa liksom. Jag vet att det kommer bli jättebra när jag är där, MEN det jag oroar mig för är:

INSEKTER. Helt allvarligt lär dom vara SJUUUKT många fler och framförallt läskigare än vad dom som finns i Sverige är.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0