Barfota fötter genom hela stan

Tjoho!

Nu är jag hemkommen från Majas landställe. Igår tidigt på morgonen kom jag fram till Stockholm och OJ vad mycket det låter här! Det är ett ständigt brus här, något som man bara märker direkt när man kommer från ett ställe där iprincip det enda som låter överhuvudtaget är svaga brus från ån och fågelsång. Hela jag är helt mygg- och knottbiten men äsch, det var det värt! Imorgon ska jag träffa lite vänner och hämta ut mitt pass. Spännande!!! Förhoppningsvis ser jag inte helt och hållet galen ut på det, men det är inte lätt när man inte ens får le! Nu ska jag äta lite middag och sen blir det storstädning av rummet, det ser ut som baaaaaizzzzzzzzzz!

Känns som om min sidecut har blivit lite väl lång nu, ser ut som en galen
professor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0