Tillsammans är man mindre ensam.

Efter en trevlig kväll med Josefine och Ludde är det ganska onajs att komma hem och inse att det är ett gäng skräniga ungdomar(ja jag är 85 år och bitter)utanför sovrumsfönstret. Jag blir nervös! Tänk om de attackerar mitt hus eller något. Böh. Hoppas de hoppar på sina trimmade mopeder och åker hem snart. Imorgon ska jag tillbaka till Makalös för att test jobba. Spännande! Efter det hade jag tänkt åka lite longboard, förhoppningsvis får jag sällskap av Joel, om inte får jag helt enkelt klara mig på egenhand och hoppas på ett par inte alltför uppskrapade knän. På kvällen ska jag nämligen träffa min fina kusin Nina! Vi ska äta middag och snarra skiiiiiiiit! Ska bli himlans trevligt. En ganska fullbokad dag imorgon, kanske vore en idé att sova lite? Det är inte kul att sova ensam, punkt slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0