Summertime when the weather is fine

Ikväll har jag haft en riktigt trevlig dag! Var i klubbensborg med fina vänner i den varma solen, helt underbart väder! Vi badade massooooooooor. Var hemma en kort stund innan jag mötte upp några utav dom igen för att gå till Arkens uteservering. Jag gillar den här årstiden! Man blir glad och behöver inte tänka på att ta på sig massa varma, tjocka kläder, dessutom kan man spendera så mycket mer tid utomhus än vad man kan(och vill) när det är lite kyligare ute. Imorgon ska jag åka iväg till Majas landställe för att gå på tapasafton och ha det trevligt! Hennes landställe är nog en av de bästa platserna jag känner till. Wiewiewiewie! Får se när jag kommer hem igen.
Nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0