Silver Soul

Igår tröttnade jag på det skämt till jobb som jag knappt har haft. När den såkallade chefen ringde fick jag faktiskt nog. En arbetsgivare är en arbetsfördelare, på alla arbetsplatser jag har varit i kontakt med så har man fått ett schema. Jag har alltså aldrig varit tvungen att jaga cheferna eller schemaläggarna för att få veta när man ska jobba. Men på det här stället är det inte så. Fy farao säger jag bara! Riktiga douchebags! Kändes som en lättnad att säga adjöken adjöss till det. Men men! Idag har jag och Joel varit och sett den sista Harry Potter filmen i 3D. Den var faktiskt väldigt bra! Första gången jag sett en 3D-film dessutom, lite läskigt att ha en rageande Voldemort mitt framför näsan. Annars har det inte hänt sisådär jättemycket. Har blödit extrema mängder med näsblod, så onödigt men fascinerande!

Nu ska jag ta cykeln hem till Erika där det blir middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0